Kian er tidligere revisor – han ved derfor hvor vigtig bundlinjen i en virksomhed er. Han trængte til nye udfordringer, hvorfor han læste en professionsbachelor i Innovation & Entrepreneurship. Han har altid fingeren på pulsen og en klar fornemmelse af, om noget virker fornuftigt – også økonomisk.
Anders er medejer af en cykelbutik i Hadsund. Han ved derfor, hvordan det er at være på den anden side af bordet – og hvordan det er, når man ikke altid har det største budget til rådighed. I februar 2021 færdiggjorde han sin professionsbachelor i Innovation & Entrepreneurship, og han har siden arbejdet fuldtid med online markedsføring.
Casper startede videokarrieren på skiferierne, hvor passionen kom til live i fede snowboard-film. Siden har han læst Grafisk Designteknolog, som han har bygget videre på med en Bachelor i Innovation & Entrepreneurship. Casper udfordrer altid alle kreativt og elsker at skabe fængende indhold, som man bare må se flere gange!
Vi ser mere og mere at andre markedsføringsfolk snakker algoritmer, data og tekniske løsninger … Og det har også en plads i digital markedsføring, men der er en mere sikker måde at skabe overskud med sin markedsføring. Det er helt enkelt. Du skal kende din målgruppe. Det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort, men det er vigtigt, du kender deres behov, hvad de er bange for, hvad de drømmer om, hvilken jargon de snakker, hvor de befinder sigm og ikke mindst hvordan du fanger deres opmærksomhed.
Så det er rigtigt, at det kræver lidt teknisk snilde og computermagi, hvis man vil spille superliga i sin annoncering. Det er desuden også meget godt at kunne analysere på den data, man får tilbage.
Men vi ser igen og igen, at man vægter teknikker over at arbejde på et klart og relevant budskab, der snakker til det udbytte, en potentiel kunde kan opnå.
Så vores klare tilgang er: Definer din målgruppe, snak til deres behov, deres drømme, deres frygt og fang deres opmærksomhed.
Så skal salget nok følge med.
Vi kan tydeligt se, at det rigtige content booster performance i annonceringen. Det handler simpelthen om at fange og vedholde dine potentielle kunder længe nok til, at du kan få overbragt dit budskab.
Ligeledes konkurrerer du jo ikke kun med alle de andre annoncører; men også med nyheder, influencere, kattevideoer og så videre. Det er sjældent, at mennesker går på sociale medier med formålet om at købe noget. Derfor skal dit budskab og content sidde lige i skabet for at lave de resultater, du normalt kun drømmer om.
Og ja, du kan sagtens sælge produkter, få kliks, likes eller leads med dårligt content eller produktbilleder. Men kunne du få flere og/eller mere relevante kunder ind med det rigtige content?