Vi har mange spændende kunde cases, men lad os tage et kig på vores samarbejde med Qknives og Scandinavian Bike Tech. Disse er blot to eksempler på, hvordan vi har hjulpet vores kunder med at opnå deres mål med annoncering på sociale medier. I begge tilfælde har det været strategisk implementering af tiltage og budskaber i deres Meta annoncering.
Læs mere om casene herunder:
Hos Kapture har vi specialiseret os i videoproduktion, content creation og den tekniske opsætning af annoncerne. Vi har en passion for at skabe engagerende videoindhold, der kan fange seernes opmærksomhed og formidle en besked på en sjov og interessant måde. Vi har også stor erfaring med at opsætte annoncer på tværs af forskellige platforme, så virksomheder kan nå deres målgruppe på den mest effektive måde. Hos Kapture et vi et dedikeret team af professionelle kreative mennesker, der arbejder hårdt for at levere topkvalitet videoproduktioner og annoncer til vores kunder. Du kan også se hvordan vi arbejder lige her: Tryk her
Her er nogle eksempler på content vi har produceret:
Vi ringer uforpligtende for, at høre hvad dit behov er, og om vi kan imødegå det, eller vi skal henvise dig til en kollega.
Vi starter ikke noget op, som vi ikke tror på. Så enten får vi et super samarbejde eller så får du en plan over hvordan vi tænker du kan forbedre din nuværende markedsføring.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Facebook er det største af de sociale medier målt på antal brugere – både i verden og i Danmark. Det er derfor meget oplagt at fange både nye og nuværende kunder her. Facebooks annonceringsplatform er desuden veludviklet, hvilket giver mange forskellige muligheder i forhold til strategi, målgrupper og kampagnemålsætninger.
Der er i grove træk ingen, der går på sociale medier med formålet om at shoppe. Ofte er det for at læse nyheder, følge med i hvad ens venner laver eller for at blive underholdt. Derfor er du som annoncør på sociale medier allerede et skridt bagud, fordi du vil sælge en vare eller en service. Du betaler på medier som Facebook, Instagram og TikTok for impressions, så derfor vil du med godt indhold ikke nødvendigvis få lavere priser. Eller det vil du faktisk nok også, fordi algoritmen kan se, at din målgruppe finder det mere relevant. Men du vil også få mere ud af dine annoncekroner.
Hvis du formår at bruge e-mail marketing korrekt, så kan det blive din stærkeste kanal, når det kommer til kommunikation og digital markedsføring. Også selvom e-mail har mange år på bagen, så udkonkurrerer den stadig mange af de nye kanaler på flere områder. Men det kræver en strategi og et godt setup.