Mere omsætning for færre annoncekroner

Introduktion til Scandinavian Bike Tech

Scandinavian Bike Tech er en servicevirksomhed, der kan alt indenfor affjedring i cykelbranchen. De har base i Børkop i et specialindrettet værksted, hvor der laves affjedring i de bedst mulige omgivelser.

De indgik et samarbejde med Kapture, da de søgte et mere simpelt og effektivt setup, bedre rapportering samt en forståelse af, hvad der egentlig blev gjort og hvorfor. Derudover er Scandinavian Bike Techs produkt lidt mere teknisk og “cykel-nørdet”, så det kan være svært at forstå servicen.

Siden samarbejdet startede med Kapture

Vi overtog annonceringen fra et andet bureau, som havde oprettet 11 kampagner med 15 ad sets og 86 annoncer. Det virkede meget voldsomt, når man så på størrelsen af deres annoncebudget.

Scandinavian Bike Tech manglede især rapporteringsdelen og lysten til at sætte sig ind i produktet hos det bureau, de brugte før os. Der bestod rapporteringen nemlig blot af et PDF-dokument med en ROAS og nogle sætninger, der ikke gav den helt store mening.


For Scandinavian Bike Tech var det vigtigt, at de fik en rapportering, der ikke blot aflæste eller oversatte tal, ROAS, CTR osv. Den skulle fortælle dem hvad og ikke mindst hvorfor, de forskellige tal var vigtigt for dem og deres forretning. Kapture laver en videogennemgang, som ikke bare er tal, men ofte også er gode råd, tanker og analysering af tallene og deres betydning.

Stigning i ROAS:

+ 0 %

Pris pr. køb:

0 %

Omsætning fra Facebook ads:

0 %

Skriv til os

Interesseret i om vi kan hjælpe dig?

Vi starter ikke noget op, som vi ikke tror på. Så enten får vi et super samarbejde eller så får du en plan over hvordan vi tænker du kan forbedre din nuværende markedsføring.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

Anders og Kian i Kapture Logoet

Vi har ingen binding.
Vi tror på, at aftalen skal være gensidig og bygge på din tilfredshed! Ellers er det bedre, at du finder en anden samarbejdspartner.

Vi har ikke noget.
Typisk er der en del arbejde for os i opstarten af samarbejdet. Det er vores investering i samarbejdet. Derfor tager vi ikke noget for det, og vi starter alligevel aldrig en aftale, som vi ikke tror bliver langvarig.

Nej, men vi arbejder typisk med kunder, som får kunder gennem online salg eller leads. Det er både B2C- og B2B-virksomheder, som ønsker flere henvendelser eller salg, vi kan hjælpe!

Vi har ikke nogen standardpriser, da vi ikke tror, du skal bruge en standardløsning. Vores formål er altid at skabe mest mulig værdi for dig og din virksomhed. Derfor skræddersyer vi alle vores løsninger til dit behov.

Ja, det kan du. Vi kan både hjælpe med at lave video til din hjemmeside, dine sociale medier eller noget tredje. Men grundet vores viden fra annoncering, så har vi specialiseret i at lave video, der fanger opmærksomhed og konverterer kunden.

Vi laver både rådgivning og undervisning i markedsføring, annoncering og sociale medier.
Hvis du gerne selv vil styre din markedsføring eller har en medarbejder til det, så kan vi tilbyde både sparring og kompetenceudvikling.
Få tilskud gennem NextStep – se mere her

Annoncering på Facebook koster minimum 7 kr om dagen, men ellers kan du helt selv styre dit budget. 
Vores erfaringer er, at hvis du ønsker annoncering skal drive salg gennem din webshop. Så skal man bruge minimum kr. 5.000,- for, at få nok data igennem til det ikke er tilfældigheder der afgør resultaterne.

Det koster minimum 7kr. om dagen at annoncerer på Instagram. 
Det dog vigtigt, at man sætter et budget der passer med ens mål. Hvis du ønsker, at skabe mere omsætning gennem annoncering på Instagram. Så er vores erfaringer, at det ikke er realistisk, at lave langsigtede resultater med et budget på under 5.000kr. om måneden. 

Hvad er prisen på TikTok annoncering? 
Når man kører annoncering på TikTok, så er minimum budgettet 200kr. om dagen. Det er et månedligt budget på 6.000kr. 
Dette afholder mange fra, at teste kanalen af i deres marketingmix, men dette kan være en fordel. Det betyder nemlig, at der ikke er så meget konkurrence endnu.

Prisen på Email Marketing skal næsten ikke måles i kroner, men i timer, da det ofte er en tidsmæssig investering. 
Du har selvfølgelig nogle udgifter til dit email system, men prisen på MailChimp eller Klaviyo er ikke specielt stor. 
Det er klart, at det kan koste noget i konsulent timer, hvis du ikke selv vil lave opsætning, skrive nyhedsbreve eller andet.